Monday 11 April 2011

Hari - Hari aku rase sengal... tu pasal aku ni cikgu yg sengal...

  adehhhh.. form 1 ke form 2 mane tah ni... I dont know what to say to you guys.. but I respect and suspect for your effort nak jadi pelakon... nyahh oii nyahhh... kite bako je..

kenape laaa korang tak pandang camera... ini adalah pandangan dari sudut saye... bile duduk kat depan takde kejo ambek gambar laaa... hensem2 sungguh... 
 carpet yg paling stylo kat sekolah.. yg baagusss... kite samak ramai2 ye.. go senior go... jikalau dalam 4 hari tak hilang bau gak.. korang try rendam kat sungai kat depan masjid tu.. hahaha





type writer ni dulu hargenye RM 3500...lagi mahal dari dekstop kat rumah aku... kate mak cik kerani sekola laa... aku layan kan aje.. it shows that sekola kite banyak duit weyyy...
thanks 4 V1... tanpa korang saye ni takan jadi sesengal ubi kayu tapi sengal ubi keledek jelaa.. 
you guys have been so cooperative during my observation.. i hope this kate2 will buat korang bangge dan tak mintak aku belanje pizza for the whole class ok.. i love u..

 bole pulak mamat ni nyanyi lagu tolong ingatkan aku depan aku...
Budak2 carpet tadi... saye akan doakan SPM korang gempak2 and korang akan berjaye satu hari nanti.. all the best 5 S2...

No comments:

Post a Comment