Friday 8 April 2011

My First Day in the School..

Welcome to SMK Dato' Ahmad Razali

sebagai seorang bakal guru bahase inggeris.. aku patut tulis blog ni dalam bahase inggeris laa.. tapppiii...aku leceh nak check grammar aku... pastu kalo ade salah buat malu aku je.. so kepade cikgu2 yg marah kalo bace blog ni... harap maaf laa ye.. 

aku nak citer sket pengalaman hari pertame aku jejak kat skolah dato' ni.. at the beginning.. it was a nerve wrecking experienced.. i dont know what to do here.. kite umor 22... dorang baye 6 - 5 tahun mude... memang aku blur laa wey.. ntah laaa aku gamble je laa... 

bangun pukul 5.
mandi pukul 5.15
 gerak ke sekolah pukul 6.30..
sampai ke ke sekolah pukul 7.

memang semangat aku untuk menjadi guru yang berwawasan sangat tinggi.. 
tu pasal laa aku bangun awal ank pergi ngaja.(sebenarnyo sayo takdo kereto tupasal laa nak kene bgn awal supayo elak Jam kat jalan ampang).

kat sekolah.... 
maybe sebab kehenseman dan kerendahan diriku ini membuatkan ramai org tak benci aku... 
students smkdar sgt cumil dan baik hati... dorang ingat aku ni guru tetap... tapi saye hanye guru practical... hahaha... 

penat plak nak taip panjang2..

nanti saye update...



No comments:

Post a Comment